Sałatka z dynią, mango i kurczakiem

Dziś bohaterem jest jeden z najprzyjemniejszych aspektów jesieni: dynia! Pyszna, efektywna, łatwa w obróbce i przechowywaniu, zdrowa – po prostu bardzo wdzięczne warzywo. Namawiamy Państwa gorąco do korzystania z dyni oraz innych sezonowych warzyw oraz owoców, gdyż na ich podstawie najłatwiej jest zbudować zdrową i bardzo korzystną finansowo dietę.

Polecamy również jedną z naszych ulubionych kaw, przygotowaną z użyciem dyni: http://nutriblog.pl/onkologia/odzywcza-i-rozgrzewajaca-kawa-z-nuta-dyniowa/

Składniki (na 1 porcję):

dynia

Sos:

Kaszę przelać wrzątkiem na gęstym sitku i ugotować w lekko osolonej wodzie w proporcji 1:2.

Mango obrać i pokroić w kostkę. Podobnie upieczoną dynię. Mięso pokroić w kawałki gulaszowe i usmażyć na oleju kokosowym. Mango, dynię i usmażone mięso, a także ugotowaną na sypko kaszę zmieszać w misce.

Sos: jogurt połączyć z Nutridrink Protein 125ml. Następnie doprawić sokiem z limonki i startym na tarce imbirem. Jeśli jest możliwość można doprawić odrobiną czosnku. Sos wlać do miski z pozostałymi składnikami i całość doprawić do smaku solą, pieprzem i natką pietruszki.

Wartości odżywcze:

kJ kcal białko tłuszcz węglowodany cholesterol błonnik gluten
Na przepis 4203,5 1004,6 19,6 8,9 100,0 8,0   6,8 brak

 

dynia

Kategorie: Dania, Dania główne, NUTRIDRINK PROTEINTagi: , ,

Komentarze

Your email address will not be published. Required fields are marked *